Noticias

Amenazan al alcalde de Barbadás

Amenazan al alcalde de Barbadás, Xosé Carlos Valcárcel Doval, mediante la colocación de panfletos en diversos puntos de A Valenzá.

En el panfleto aparece una imagen del alcalde de Barbadás, otra de un ciervo, y la inscripción «Alcalde arregla el concello 1º aviso».

Amenazan al alcalde de Barbadás

Xosé Carlos Valcárcel denunció esta amenaza ante los agentes de la Guardia Civil que investigan lo sucedido. Los panfletos fueron colocados en varios coches aparcados en A Valenzá y también los arrojaron al interior de la guardería municipal.

Amenazan al alcalde de Barbadás

Tras conocerse los hechos, los partidos de la oposición y numerosos ciudadanos se manifestaron rechazando estas amenazas. Desde el ayuntamiento de Barbadás y coincidiendo con la celebración de un pleno, todos los grupos acordaron la publicación del siguiente comunicado:

«O Concello de Barbadás en Pleno rexeita todo tipo de ameazas, insultos e descalificacións graves a concelleiros e concelleiras que superen o ámbito da crítica política construtiva e da acción de goberno. A democracia baséase no respecto e no diálogo. As ameazas son un ataque directo aos nosos valores fundamentais. Rexeitamos enerxicamente as ameazas e consideramos que estes actos cobardes son un intento de intimidación e de silenciar a quenes pensan diferente. Non podemos permitir que a violencia se converta nunha arma política. Convidamos a todos os grupos políticos desta institución a resolver os conflitos e á participación de forma asertiva».

Botón volver arriba

Bloqueador de anuncios detectado

Hemos detectado que usas un bloqueador de anuncios. Por favor, desactívalo.