Desde el BNG de Ourense denuncian las dificultades que tiene el ayuntamiento para pagar las nóminas de los trabajadores en este mes de diciembre.
«Jácome fartouse, estando na oposición, de dicir que o que sobraba no Concello era persoal e que polo tanto era preciso alixeirar o capítulo de nóminas» indica Luís Seara, portavoz nacionalista.
Dificultades para pagar las nóminas a los trabajadores
Para solventar esta situación económica, el ayuntamiento activó una modificación presupuestaria por una cantidad de 300.000 euros. De esta forma, el gobierno municipal podrá hacer frente a la nómina del mes de diciembre y al pago de los seguros sociales de noviembre.
Seara recuerda también que «o Alcalde ten dito por activa e por pasiva que as concesións caducadas non xeran ningún quebranto económico ao Concello e que mesmo son máis baratas que se estiveran actualizadas mais o que vemos cada día e como as reclamacións económicas das concesionarias caducadas ou en precario aumentan, consecuencia do cal, o Concello ten que facer fronte a importantísimas cantidades, o que repercute, ineludiblemente na capacidade económica para a prestación de servizos«.