Noticias

Embarazadas reclaman una mejor atención en el Couto

Las embarazadas reclaman una mejor atención en el Centro de Salud de O Couto. Se ponen en contacto con Ourense na rede para exponer la problemática a la que se enfrenta.

El embarazo, es un momento crucial en la vida de las personas. Se necesita una atención adecuada por parte de los profesionales de la salud. Miedos, dudas e inquietudes deben ser acotados mediante el buen asesoramiento de los responsables sanitarios dedicados a este campo.

En el comunicado que reproducimos a continuación se detalla su situación. Nos hace llegar su queja ante lo que consideran un abandono por parte del servicio sanitario. Entienden las limitaciones a las que obliga la actual situación sanitaria pero solicitan medidas que no las deje desatendidas.

Embarazadas reclaman una mejor atención en el Couto
Embarazadas reclaman una mejor atención en el Couto

Escrito solicitando atención

Tal e como se ten publicado en diferentes medios, as restricións xeradas pola pandemia da covid-19, provocou que unha das actividades en grupo que se suspenderon nos centros de saúde, foran as clases de educación maternal que o servizo galego de saúde ofrece ás mulleres embarazadas que están no último trimestre. Se ben é certo, somos conscientes que existen multitude de matronas que ante esta situación de abandono por parte do Sergas a mulleres coma nós (embarazadas no terceiro trimestre), desenvolven e utilizan recursos persoais para poder atender todas as demandas e para dar respostas relacionadas ca educación maternal, dúbidas acerca o parto, o plan de parto, métodos de alivio da dor, como afrontar o medo…etc.

No noso caso particular, debido a unha baixa da nosa matrona, levamos semanas sen poder ter acceso ás clases de preparación ao parto, non dispoñendo dos contidos esenciais da educación perinatal para a preparación ao nacemento. Contidos esenciais que consideramos que forman parte dos nosos dereitos, tal e como se determina na “guía de práctica clínica de atención en el embarazo y puerperio” establecida polo ministerio de sanidade, e promovida tamén polo Sergas.

Temos a certeza de que non somos as únicas da provincia de Ourense, senón que a maioría don centros de saúde teñen canceladas estas clases. Como tamén temos a certeza de que non se dota as profesionais dos recursos necesarios para que poidan realizar un asesoramento online, a todas estas mulleres, que como mencionamos anteriormente se encontran nunha situación de abandono coma nos.

Tendo en conta a situación xerada pola covid-19, entendemos que esta preparación pode ter dificultades para levarse a cabo de forma presencial; sen embargo, consideramos que o Sergas debería xestionar mediante ferramentas tic, recursos para poder levar a cabo esta atención que consideramos indispensable, non supondo esta, un esforzo tan amplo e custoso. Bastaría con dotar as matronas dun ordenador con cámara web, conexión wifi e unha conta nunha plataforma que permita vídeo chamadas.

Rogamos se investigue e difunda dita situación, co obxectivo de colaborar e axudarnos na procura de solucións nun momento tan especial da nosas vidas, onde nos vemos obrigadas a esixir os nosos dereitos.

Daños colaterales del coronavirus

Está claro que la pandemia está golpeando de forma indirecta a muchas personas. En el servicio sanitario, muchas personas se ven afectadas sin relación con el coronavirus. Intervenciones que se aplazan, consultas telefónicas y un sinfín de casos prácticos que perjudican nuestra atención médica.

Un sistema sanitario que combata la actual pandemia sin dejar de lado la atención sanitaria esencial es fundamental. Un sistema sanitario que responda a las necesidades médicas de los usuarios y no ponga barreras que dificulten la atención.

Un servicio sanitario para y por las personas.

Publicaciones relacionadas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba